قوانین و مقررات

ضمن عرض سپاس بابت انتخاب شما، از آن‌جا که استفاده از این سایت، ملزم به قبول شرایط و قوانین مندرج در این بخش است، تقاضا می‌شود برای حفظ حقوق خود و طرّاحان، آن را با دقّت مطالعه فرمایید؛ این فهرست مقررّاتی است که خوانندگان، خریداران و مشتریان را شامل می‌شود.

– وب سایت طرحِ هشت از قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک تبعیّت می­کند.

– وب‌سایت پیش رو، متعلّق به گروه طرحِ هشت است. اجازه دسترسی و استفاده از این سایت، منوط به قبول قوانین آن است.

– سایت طرح ٨ می‌تواند بر حسب شرایط و ضرورت‌های کاری؛ قوانین، طرح‌ها، هزینه‌ها و تنوّع در خدمات و تولیدات خود را ویرایش کند. کاربران سایت، پیش از خرید یا استفاده از سایت، می‌بایست از آخرین نسخة قوانین این مجموعه مطّلع باشند.

–  محتوا و خدمات این سایت با تلاش‌های شبانه‌روزی و صرف وقت و هزینه‌های بسیار جمع‌آوری شده است. همة این تلاش‌ها در راستای ارائه خدمات نوین و مفید برای مخاطبان است. حقوق مادّی و معنوی محتوای سایت و طرح ها متعلق به طرح ٨ می­باشد. کپی، انتقال و فروش مجدد حتّی با ایجاد تغییر در فایل­ یا فایل­‌های موجود در این سایت (چه به صورت لایه باز و یا هر شکل دیگر) ممنوع و شامل پیگیرد قانونی است. استفاده از سایت برای مقاصد تجاری یا تبلیغات و بازاریابی ممنوع است.

طرح ٨این اختیار را دارد که فایل­های خود را بنا بر صلاح دید تیم، در مناسبت­های مختلف، با قیمتی متفاوت عرضه کند.

– امانت‌داری، یکی از اصول مهم همه مشاغل است. هرگونه استفاده از مطالب آموزشی، تصاویر یا سایر بخش‌های سایت، ملزم به ذکر نام سایت و یا لینک مربوط آن است.

– انتشار آثار موجود در سایت، به قصد فروش درفضای مجازی ممنوع می باشد.

– تلاش مجموعه طرح ٨ برای مخاطبان خود، صرفه‌جویی در هزینه آنان هست، امّا به دلیل نوسان هزینه‌ها، این اختیار را نیز دارد که فایل‌های خود را بنا بر صلاح دید تیم، در زمان‌های مختلف، با قیمتی متفاوت عرضه کند.

– بخش پشتیبانی سایت، در حد لزوم و مقرّر شده، موظّف به کمک و راهنمایی مشتریان و مخاطبان خود است.

طرح ٨ متعهد به حفظ حریم خصوصی و اطّلاعات شخصی افرادیست که با آن­ها در ارتباط است. از این رو تمام تکنولوژی و ترفند‌های لازم را برای محافظت و امنیّت اطّلاعات خصوصی مشتریان بکار خواهد گرفت. اطّلاعات مشتریان، برای مقاصد اداری و ارائة خدمات استفاده خواهد شد و به اشتراک گذاشته نمی‌شود. این بخش، یکی از مهم‌ترین تعهّدات سایت، در بخش قوانین است.

– نمایش نوشته‌های هر عضو در سایت به معنی تأیید آن نیست و مسؤولیت آن بر عهده نویسنده مطلب است. مدیر سایت نیز در حدّ امکان از حذف نظرات خودداری خواهد کرد، مگر آن که دارای کلمات رکیک و مغایر با قوانین کشور باشد.

– در شرایطی که شخصی از قوانین سایت و مجموعه خارج شود، نام کاربری ایشان برای همیشه مسدود خواهد شد.

چند پتانسیلی

پروژه‌هایی که در طراحی آنها به این نکته توجه شده، که امکان استفاده برای چندین موضوع را داشته باشند.
دانلود هر پروژه (فایل) به صورت کامل و لایه باز


نمونه‌های بیشتر