نمایشگاه چاپ و بسته ­بندی در تهران

تیم «طرحِ هشت» در نمایشگاه چاپ و بسته بندی، آذرماه سال 1397 در محل دائمی  نمایشگاه­‌های بین­ المللی حضور یافت. این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی آروین مهر فجر با همکاری اتحادیه‌های کلیشه و لیتوگراف، چاپخانه­ داران صحّاف تهران، صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق، اجرا شد. این نمایشگاه با حضور  فعالان برتر در عرصه چاپ و بسته ­بندی انجام گرفت و محصولات و توانمندی­های خود را در این حوزه ارائه نمودند.

این نمایشگاه با حضور حدود 130 شرکت داخلی و خارجی (ایتالیا- آلمان- هند- ترکیه- روسیه و پاکستان) از فعالان برتر در عرصه چاپ، بسته‌بندی، فرآوری و کارتن انجام گرفت و محصولات و توانمندی‌های خود را در این حوزه ارائه نمودند. به رغم تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران، حضور شرکت‌های پیشرو در این زمینه، نشان از پیشرفت شرکت‌های داخلی و ایجاد زمینه رقابت مهم بین آنان بوده است.

هرچند «طرحِ هشت» اکنون به صورت تخصصی در زمینه طرح‌های تبلیغاتی با کیفیّت بی­نظیر فعالیّت دارد، امّا حضور در چنین  نمایشگاه­‌های بین المللی، نشان­ دهنده  کیفیّت مطلوب و فناوری به روز ِ این مجموعه است.

حضور بازدیدکنندگانی از کشورهای عراق، افغانستان، قطر، لیبی، امارات متحده عربی، بنگلادش، الجزایر، ترکیه و گرجستان در این نمایشگاه، نشان می­دهد فرصتی بی­نظیر برای تولیدکنندگان داخلی برای گسترش صادرات در عرصه­‌های غیرنفتی از جمله هنر نیز فراهم شده است. طرحِ هشت نیز امید دارد، در زمینه بین المللی فعالیت­های خود را  توسعه دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند

چند پتانسیلی

پروژه‌هایی که در طراحی آنها به این نکته توجه شده، که امکان استفاده برای چندین موضوع را داشته باشند.
دانلود هر پروژه (فایل) به صورت کامل و لایه باز


نمونه‌های بیشتر